• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інклюзивне навчання

План роботи СЗШ № 146 м.Києва на 2022-2023 навчальний рік
із розвитку інклюзивної освіти

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні
Аналітико-статистична робота
1. Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі освіти. до 06.09.2022 Заступник директора з НВР Дерев’яновська С.П.
2. Формування банку даних вчителів, які будуть навчати дітей з особливими освітніми потребами. до 06.09.2022 Директор Коваленко О.В.
Інформаційно-роз’яснювальна, координаційна робота
1. Ознайомлення з організацією освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах у 2022/2023 навчальному році (методичні рекомендації для вчителів). Вересень, жовтень Директор Коваленко О.В.
2. Організація інформаційно-роз’яснювальної роботи в СЗШ № 146 м. Києва серед громадськості щодо:

- Асистент педагога. Основні функції.
- Інклюзивна освіта в сучасній українській школі: адаптація дітей та вчителів.
Протягом року Класні керівники, учителі-предметники
3. Інформування через стендову інформацію, через сайт школи. Ознайомлення з планом роботи з інклюзивної освіти на 2022-2023 н.р. Протягом року Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники
4. Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної і соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Адміністрація
Організаційно-педагогічна діяльність
1. Науково-практичний семінар щодо організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами. Січень Вчителі початкової та основної школи.
2. Круглий стіл «Спостереження за учнями з особливими освітніми потребами на початку року та завдання на 2022-2023 н.р.», розробка індивідуальної програми розвитку. Жовтень Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники, батьки
3. Участь у проведенні тижня толерантності до Міжнародного дня толерантності:

- Єдині виховні години ««Уроки толерантності» Інклюзивна освіта: шлях до соціалізації дитини з особливими освітніми потребами»
- «Розуміння інклюзії - рівність прав»
- Тренінгове заняття для асистентів-вчителя
Листопад Класні керівники,
учителі-предметники

Класні керівники,
учителі-предметники
4. Виступ на педагогічній раді «Асистент учителя в класі з інклюзивною формою навчання. Досвід асистентів учителів». Грудень Директор Коваленко О.В.
5 Круглий стіл «Вчимося жити толерантно». Грудень Заступники директора з НВР Дерев’яновська С.П., Лукаш С.В.
6. Цикл семінарів для вчителів початкової школи з інклюзивної освіти:

- Використання рухливих ігор;
- Основи інклюзивної освіти в Новій українській школі. Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного.
Протягом року Учителі інклюзивних класів
7. Подолання шкільної тривожності у учнів з ООП Протягом року Психолог, соціальний педагог Борисовець Ю.М.
8. Круглий стіл «Підсумки роботи в інклюзивних класах». Травень Директор Коваленко О.В., класні керівники, асистенти вчителя, батьки учнів з ООП
Інформаційне забезпечення батьків, робота з батьками
1. Виступ на загальношкільних батьківських зборах «Соціалізація дітей з ООП в шкільне середовище». Грудень Адміністрація
2. Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Психолог, соціальний педагог, логопед
3. Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами. Квітень - Серпень Директор Коваленко О.В.
Команда психолого-педагогічного супроводу
1. 14.09. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 1:
1. Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини.
2. Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу.
Вересень Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу
2. 28.09. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 2:

1.Підготовка необхідної документації.
2.Розробка та затвердження ІПР та супроводу дітей з ООП та узгодження із батьками, спеціалістами.
Вересень Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу
3. 15.12. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 3:

1. Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу.
2. Підсумки І семестру (інклюзія)
Грудень Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу
4. 19.05. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 4:

1.Спеціальні форми навчання в інклюзивному класі.
2. Підсумки року (інклюзія)
Травень Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу
Діагностика та корекційна робота
1. Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуальної програми розвитку. Протягом року Психолог, соціальний педагог, логопеди
2. Бесіди з учителями та обмін спостережень в інклюзивних класах. Корекційно-розвивальні вправи з дітьми з особливими освітніми потребами. Протягом року Психолог, соціальний педагог, логопеди
3. Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Психолог, соціальний педагог
4. Доповідь психолога : «Особливості дітей з особливими освітніми потребами». Травень Психолог
5. Визначення та проведення корекційної роботи з учнями. Протягом року Психолог, соціальний педагог, логопеди
Науково-методичне забезпечення та інноваційна діяльність
1. Розробка методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Вересень Адміністрація
2. Підготовка статей із досвіду роботи з розвитку інклюзивної освіти в школі. Протягом року Адміністрація
Кiлькiсть переглядiв: 2447