ПРОЕКТ 1. Шкільний музей – осередок освіти і виховання

СЗШ № 146 м.Києва продовжує впроваджувати новітні технології в музейній педагогіці, використовуючи активні форми залучення учнів до вивчення, дослідження та збереження історико-культурної спадщини нашого народу. Значення історії своєї школи, населеного пункту, своєї країни робить людину більш свідомою й активною, примушує заново переживати події минулого, замислюючись над майбутнім та проблемами нашого сьогодення.

У навчальному закладі до 65-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні було створено і планується продовжити роботу щодо поповнення експонатами музейної кімнати “Історія Великої Вітчизняної війни”. Керівник музейної кімнати Кальпето Ніна Дмитрівна, вчитель історії та правознавства, керівник пошукового гуртка. Вона виступила ініціатором створення музею, сама керувала оформленням експозицій:

  • початок війни;
  • окупаційний режим;
  • партизанський рух;
  • битва за Москву;
  • Сталінградська битва;
  • Курська битва;
  • Битва за Кавказ;
  • визволення Києва;
  • визволення України;
  • визволення Європи;
  • підписання акта про капітуляцію.

Зустрічі з ветеранами в музейній кімнаті

На базі музейної кімнати діє краєзнавчий загін (історико — пошукова група) “Пам'ять” (керівник Кальпето Н.Д.).

У результаті залучення учнівської молоді до пошуково-дослідницької та музейної роботи формується громадянське мислення школярів, вони досліджують проблеми, пов’язані з історією міста, регіону, краю, і загалом держави. Через осмислення долі власної родини, близьких і знайомих, подій, що відбулись саме у цій місцевості, закладаються основи регіональної та національної свідомості, розуміння місця і ролі українського народу в світовій цивілізації.

Кiлькiсть переглядiв: 58